oh meeiiisssjes!! kan een van jullie een hobbelpaard geven? Weet niet hoe ik aan die dingen moet komen! kan ze ook niet in me lijstje zetten...want ik heb die dus niet! thxxxx!
ik heb je al een cadeautje gegeven weet niet of hij in de lijst staat volgens mij wel zal je er morgenochtend 1 cadeau doen ik ga nu slapen weltrusten allemaal!! Ik heb zelf heel veel bouwmatriaal nodig voor mijn hotel van alles 10 stuks dus meer dan welkom
grr die stomme slechterik zit er nog steeds in al 11 dagen Dames die mij nog cadeautjes mogen geven Heel graag bouwmatrialen heb van alles 10 stuks nodig en nog 2 talent
nah...dat is ook stom zeg..dat hobbelpaard!! die moet je hebben om een taak af te ronden want je moet je huisdier kietelen....en als je hem niet kieteld gaat hij dus ook niet mee naar de buren........en voor die taak moet je 10 buren bezoeken met je huisdier!! pfff...
dus je bent (verplicht) om woudmunten te kopen en uit te geven Je ziet wel vaker dat ze gratis spelen opeens toch zo maken dat je er iets voor moet betalen. Hun denken nu is iedereen verslaafd dus ze kopen toch wel Vind het wel jammer dat ik je er niet aan kan helpen wat wil je voor een cadeautje??
Ook ik ben dat hobbelpaard nodig, maar kan hem niet in mijn wensenlijst zetten. Kan iemand deze via gratis cadeaus geven of hoe gaat dat???? Help!!!!!
die staan dus niet tussen de cadeau's antares zit met het zelfde probleem. Ik heb geen eens een dierenwinkel die ik kan gebruiken haha
Dat is dus ook niet handig als je het niet kan gebruiken. Mijn zusje heeft ook een account, daar doet ze niets mee, daar stonden nog 5 woudmunten op, dus had daar dat hobbelpaard van gekocht, alleen je kan het aan niemand versturen.
helaas hier ook geen hobbelpaard tussen de kado's staan, heb dus maar andere dingen gegeven . Bloemen. Ik heb nog nodig. Viooltje, blauw en wit Hyacint, oranje Tulp, roze en oranje Heb nog dubbel. Roos, roze en blauw Tulp, geel cactus, roze, blauw, geel en wit aronskelk, blauw en geel Lotus, blauw en wit Lelie, blauw
Ik zou graag de gele aronskelk van je willen, heb helaas geen 1 die jij nodig bent, maar kan ik je wat anders geven?
heb ik nodig: viooltjes: oranje hyacint: blauw, oranje lelie: oranje heb ik over: Roos: 4x oranje, geel Tulp: blauw, wit Lelie: 1x blauw, 1xgeel cactus: 10x roze,1x blauw 5x geel, 2xwit, 1x oranje vlinderorchidee: geel hyacint: geel aronskelk: 2x wit, 1x oranje anjer: blauw, 2x geel, oranje dit is mijn lijstje