Beste Speler, Bedankt voor je bericht. Dit is inderdaad een bekend probleem. We zijn er druk mee bezig en hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Bram \\ Customer Support ---------------------------- We wachten (on)geduldig af
brenda runia level 43 had mijn lijstje neergezet 1/2 pagina's terug hout: 1x verf: 10x riet: 9x steen: 7x en nog 1 talent
had ik niet gezien!! 2 riet, 3 verf, 1 hout, 1 talent...rest heb ik niet meer...had trouwens nog 15 talent over.....dus als iemand anders nodig heefT?
nou ben pas met mijn eerste totempaal les bezig en er volgen er nog heel veel dus ik heb ze wel nodig En super bedankt voor je gulle gift
jaaah....hihi, merk nu dat uitgeklapt er 6 stoelen onder passen..wij hebben hem gekocht met 4...misschien eens kijken of we er 2 bij bestellen..........en dan op (oh nee...is allemaal vol....) hahahah kan niet, kan gewoon geen 6 stoelen kwijt!!
Wel handig dat als je een grote groep eters krijgt en een beetje passen en meten kan je ze allemaal kwijt Maar als je niemand anders hebt voor het talent ik zou het graag willen hebben voor mijn totempaal lessen want ik heb pas 1 les gehad moet nu van alles 5 stuks hebben en hierna vast weer