Grmbl hebben jullie een bugform. ingevuld als je gewoonweg je spel nog steeds niet kan spelen? Ik kan nu al 4 dagen het spel niet spelen.. Al mijn pinda's zijn klaar, bloemen zijn dood en mijn vrienden komen niet meer langs. Wanneer ik wat wil gaan doen geeft het spel aan 'opstartproblemen'.
@ Antares, ik heb de bloemen nog niet binnen, had je ze al wel verstuurd? @ Veroon kom er aan om te meppen, je kunt inderdaad zelf niet.
Ik zelf heb dat probleem niet heb zat andere problemen waar ik een buglijst voor heb ingevuld. Ik kan het spel niet meer spelen via mijn eigen hyves pagina maar wel via mijn hyves vrienden op de hoofdpagina
Ik heb wel een formulier ingevuld, maar alleen voor de dierenwinkel. Je krijgt alleen reactie dat ze er mee bezig zijn, er zijn heel veel mensen met dezelfde klachten! Balen hoor! Je kunt wel altijd je gewassen weer op laten bloeien met de complete collectie van de pinda's!
heb ik nodig: viooltjes: oranje hyacint: blauw, oranje lelie: oranje heb ik over: Roos: 4x oranje, geel Tulp: blauw, wit Lelie: 1x blauw, 1xgeel cactus: 10x roze,1x blauw 5x geel, 2xwit, 1x oranje vlinderorchidee: geel hyacint: geel aronskelk: 2x wit, 1x oranje anjer: blauw, 2x geel, oranje gejanne heb jij nog bloemen nodig die ik in mijn lijstje heb staan?
Weet ik nog niet, ga in mijn pauze even kijken wat ik nog nodig heb, maar volgens mij zijn die bloemen niet zoveel in omloop Gauw weer verder met mn werk hihi
Even tussendoor, hier zitten we heerlijk buiten, de meiden zitten in zwembad en mama ernaast op de stoel, onder de parasol. Straks moet de ruste nog naar de psz
Lekker hoor buiten zitten ik lig in bed met laptop naast me nu al 1 week en moet nog minimaal 2 weken maar alles voor het goede doel
Nou meiden, kan helaas niet op hyves op mn werk! Wordt vanavond dan voor de kadootjes!!! (als ik mn was weggewerkt heb haha)
He dames!! Gister de hele dag weggeweest, dus ook geen cadeaus kunnen geven! Ga ik dan zometeen maar even doen. Bedankt iedereen voor de energie!! Had ik hard nodig!!
hey dames, weet iemand waarom ik geen taak in mn dierenwinkel kan doen? zo krijg ik dat elfenei natuurlijk helemaal niet
Ik ook niet! Gelukkig nog genoeg andere opdrachten staan! En eindelijk.....nog maar 3 vossen te gaan!! Eind komt in zicht!
Ik zou 10 energie extra krijgen, toen ik op het weerbericht klikte. Gisteren ook al, maar kreeg het niet Op mijn andere account kreeg ik het laatst trouwens wel!! Hoe gaat dat bij jullie?