ik heb nu opdracht om vossen te verjagen. in opdracht staat: Verdrijf 6 vossen. en ernaast 0/15. moet ik nou 6 of 15 vossen verjagen? enuuhhh hoe komen de vossen op je landje? marmotten weet ik met oogsten, slangen met onkruid weghalen. maar vossen?
meestal krijg ik het kado er wel bij, kreeg nu alleen 1 bijl maar wat dat ding zou moeten zijn, geen idee.
kippe en ganzen. aha owke. heb er nu 20 staan maar nog geen vos gezien gaat vast weer eeuwen duren voor er eindelijk 1tje komt! heb ook Totempaal opdracht. moet 1 les ofzo kopen. maar heb geen linten
hou je er rekening mee dat zodra je 2x verzameld hebt hij daarna 2x van dierenverblijf moet, dus niet eerst je dierenverblijf verzamelen en dan je totempaal
bedankt voor de tip! ik moet vanavond laatste keer verzamelen van totempaal maar zal daarna pas dierenverblijf doen
huh oja? dus als ik 2x trofee heb verzameld van de totempaal, moet ik daarna ook 2x van dierenverblijf verzamelen? hoezo dat?
ik had dat dus niet en mijn totempaal als laatste tja toen moest ik dus weer extra wachten, beetje jammer vond ik dat. Vandaar dat ik dacht laat ik dat eens even roepen
Ik heb maar eens een paar bugjes gemeld, baal er flink van dat ik mijn spel niet kan spelen, net ff geprobeerd om potten te slaan in het schattenhuis, in elke pot zat 1x wierook... Klopt ook niet helemaal dus
heb ik nodig: viooltjes: oranje hyacint: blauw, oranje lelie: oranje heb ik over: Roos: 4x oranje, 1xgeel Tulp: 1xblauw, 2xwit Lelie: 3x blauw, 1xgeel cactus: 11x roze,2x blauw 5x geel, 2xwit, 1x oranje vlinderorchidee: 1x geel hyacint: 1x geel aronskelk: 4x wit, 2x oranje anjer: 1x geel, 1xoranje lotus: 1x geel lijst weer aangepast mocht weer oogsten
verveeeel me! kind ligt op bed, manlief ligt op bed (vanmorgen vroeger moeten beginnen 4 uur) en ik zit hier maar tegen de rotzooi in de keuken aan te kijken....pffffff zo geen zin om die op te ruimen!!!!!
Erg hè, heb ik ook zo vaak op dagen dat ik thuis ben, zoonlief ligt dan op bed 's middags en dan heb ik van tevoren hele plannen wat ik allemaal wil doen, maar in de praktijk zit ik alleen meer achter de laptop, meestal te FS-en en ZP-en Succes ermee!!