Palmbomen krijg je via het weerbericht en in de zilveren schatkistjes met het vissen. Ze hoeven niet in je lijstje te staan om ze cadeau te krijgen. Degene die hem wil sturen kan op het cadeautje drukken en dan het buurtje aanvinken aan wie ze het wil geven.
Had je vandaag al wat gestuurd dus kan niet meer sorry. Ik moet nog 5 paddestoelen oogsten wie heeft ze?
Maar ik weet nog lang niet alles hoor maar als je in level 95 zit kom je een heel eind, jij ook tegen die tijd.
Ben je al bij Lily geweest? Anders zal ik er straks 5 neerzetten, moet je alleen wel even 2 uur wachten.
@Lobi, het is toch de pinda collectie die je moet inruilen. Dan krijg je in je opslag een plaatje met een klavertje en die laat al je verdorde gewassen weer opbloeien. Onder de collectie van de pinda staat bij mij ook: 1 middel om gewassen te laten opbloeien.
@Mirel, dat boek wat je in je lijstje hebt staan krijg je automatisch als je een bepaalde opdracht hebt voltooid. Is niet iets wat buurtjes cadeau kunnen geven.
@Senninha tanx! je hondjes zijn klaar trouwens allemachtig daarna komt me toch een taak whahaha je moet 50 pinda;s water geven bij buren, 30 mais oogsten en 5 linnen krijgen :O binnen 2 dagen!
Weet ik maar ik wacht er mee om er 6 op 1 dag te doen, dan hoef ik maar 5 hondjes in 24 uur omdat de eerste dan al klaar is bij aanvang. Oei lekker dan die volgende opdracht, moet nog eerst een dag voor de totempaaltaak.
@senninha van de vlas! Dus ga maar vast sparen, die pinda's trouwens dr staat 50 maar je moet er maar 20 watergeven bij de buren!
O als dat het eerste plaatje is dan heb ik daar genoeg van en die pinda's gaat ook goedkomen dan. Beter dat er 50 staat en 20 doen dan omgekeerd zoals we met die ganzen hadden.