senninha schiet es op metje taak ik snap dr geen zak van.. had eerst 1 grote mafkees vuurding en nu kwam er en kleine bij :S maar die kan ikd us niet verslaan met heilig water :s
Ik plant me suf, het veld ziet er niet uit met alle verwelkte pompoenen en de geplante zonnebloemen en rijst. Maar laat de pompoenen maar staan die reanimeer ik wel weer als ik ze moet oogsten.
Je moet vurige Jack verslaan met heilig water, maar die splits zich in twee. De grote vurige Jack moet jij verslaan en alleen die telt die voor de taak, de kleine niet. Nu weer pompoenen planten en hopen dat die grote weer verschijnt. De kleine kan verslagen worden door de buurtjes maar die kost het dan ook 1 heilig water per slag.
Die van mij is nog niet klaar. Maar zal ik hem dan bij je planten? @Veroon ligt die bij mij er nog want ben hem niet tegengekomen gisteren.
welke taak moet je klaar hebben om dat vuurmonster te krijgen? Ik zie namelijk ook ineens rare dingen in wenslijstjes stana die ik niet kado kan geven, krijg je die daar bij ofzo? voor het stappen op de bom is elke bom goed hoor, mijn man had net zijn poetshuisje klaar en dus zonnebloemen met fopbommen geplaatst en ook dan streept hij het stap op een bom af.
vond het al zo vreemd, is ook zo jammer krijg je allemaal dingen wara je niks ana hebt. @ Veroon, heb je vuurmonster een paar keer gemept en toen was mijn heilig water op @ Spikkeltje, dat kleine monster van jou ook gemept en toen was het water op, dus helaas. vind het trouwne swel slecht dat hij niet aangeeft als ik ga meppen dat het heilig water kost, niet dat ik dan niet gemept had maar had ik het iets eerlijker kunnen delen .
Ik denk dat ik nu genoeg buskruit heb nu een 1/2 dag voorbij is. Als jullie mij een cadeautje sturen willen jullie dan heiligvuur sturen, dan kan ik komen helpen met verslaan.