Ik heb niet over, juist nog een hoop nodig maar wil je er wel 1 lenen als jou dat voor nu verder helpt.
hoe krijg je dat voor elkaar :O ik heb nog maar 1 genmutatie gehad en nog niet eens de 6 puppies op een dag whaha
Eigenlijk liep het 2x heel raar. Gisteravond had ik rond 23.30 uur de 5e puppie klaar en toen zei hij dat ik er 6 gedaan had. Ik nog verversen, uitloggen om te checken dat er geen fout in de gegevens zat maar hij bleef op 6 staan. En zo ook met de gen mutatie. Vandaag 2 genmutaties gehad en net bij de 2e zei hij dat er 3 klaar waren. Nou prima hoor.
Misschien als compensaties voor alle pompoenen die ik geoogst heb zonder dat Jack kwam. Heb er nu 2 gehad.
hahaha ja wie weet pff ik moet die 6 puppies nog steeds. Maarja moet eerst weer volwassen honden hebben whahahaha
Tipje. Zorg dat je als de dag begint al een pup klaar hebt staan om uit zijn hok te halen die telt dan al als 1. Anders red je het niet binnen 24 uur want je moet het beest eruit halen, nieuwe honden laten paren en dat kost tijd. Als je 2 honden die er hetzelfde uitzien elke keer laat paren dan lukt het misschien ook om de genmutatie opdracht te doen.