Als je een Jack hebt kun je toch heilig water eisen? Hoe doe je dat dan, bij mij werkt het niet, de 2 keer dat ik hem had.
heb net weer pinda's geoogst, heb nu 142000 iets meer. zo nog ff pinda's planten. heb nog 209 pinda's staan :d dus schiet mooi op zo :d
Heb je wel de totempaaltaak af dat je meer $ krijgt met het oogsten van gewassen? Dan is het 209x1378$=288.000 en een beetje munten.
Nu moet ik een poetshuisje hebben maar ik kan hem niet kopen. Hij geeft aan dat ik eerst de 1 apriltaak af moet hebben, wat is dit voor taak???
wie wil er mijn kleine jack meppen? en nog 2 heili water nodig denk ik om de grote een kopje kleiner te maken dus wie o wie , die krengen blijven komen vanddag op 50 pompoenen 3 stuks ,
Straks dan nog maar weer eens proberen. En ik heb vernomen dat grote Jack opnieuw verschijn ook al is kleine Jack er nog. Nu nog 1tje verslaan en je hebt een prestatie volbracht.
yep ik had ook de kleine nog staan en toen kwam er alweer een grote, en toen gaf hij aan dat hij slitste maar kwam er geen extra kleine dus dat scheelde wel. spikkel dank je!!