@Senninha ja echt he ik eigenlijk ook wel haha.. ik denk dat ze raar zal staan t kijken.. hallo een poesje voor je verjaardag haah k heb al ff niks van dr gehoord dus denk dat ik van de week wel een mailtje krijg over hoe en wat haha
hebben jullie wezelsafffiches voor me? ik moet er 10 verzamelen voor mn andere account die ik onderhoud
@ Eeksie, als je hem dan even in je wensenlijstje zet heb ik er nog 1 voor je. @ Lautjeh, ik moet ze ook nog hebben voor mijn man dus kan je niet helpen, mocht je dus over hebben straks
@eeksie glazen fles gestuurd! @Blaine hahaha wat is jou naam ook al weer dan kan ik je eventueel wezelaffiche sturen
Haha, ik kon de glazen fles niet in mijn wensenlijst zetten omdat ik er nog geen had! Maar heb 'm nu en geen meer nodig... (nu in ieder geval niet). Heb je de wezelaffiche al in de wensenlijst staan? Dan hoop ik dat ik er morgen aan denk!
@ Lautjeh, jaha helemaal goed . Dat is 1 @ Eeksie, oke dan lata ik hem in mijn berghok staan . Yep hij staat nu in mijn wensenlijstje