Wie kan en wil vlas voor me planten? Moet er nog 4 watergeven en dan eindelijk weer een taak af.... alvast bedankt!
Zorg dat je bij aanvang van de FS dag ( 6 uur 's morgens tenzij ze het inmiddels weer naar 7 uur hebben gezet) al 1 puppy klaar hebt die je alleen nog maar uit het hok hoeft te halen, dat scheelt al 4 uur. En daarna echt iedere 4 uur fokken.
Ze zijn al rijp! Helaas, moet ze water geven maar zal ze nu oogsten voor je oke? Of heb je nog tijd om nieuwe te planten?
Ben op het werk en dan kan ik niet op hyves dus kan nu helaas geen nieuwe voor je planten. Als je wilt kan ik er vanavond nog weer een paar voor je neerzetten mocht niemand geplant hebben. Maar ik denk dat er vast wel iemand is die er 4 voor je neer wilt zetten. Ja oogst ze maar, als ik dan vanavond kom dan laat je ze voor mij opbloeien omdat ze dan inmiddels verwelkt zijn.
zo weer langs een aantal buren gegaan, heb alweer een paar groene bommen af voor de prestatie dus straks maar eens beginnen met de prestatie denk ik en straks weer ff pinda's planten
Ben nu met de 10e bezig. Zal vast wel af zijn als ik vanavond ga spelen. Ondertussen ben ik 60 heilig vuur aan het verzamelen dus ben nog wel even zoet.
@senninha haha ja dan ben je idd nog wel ff zoet k heb dr nu 7 en ben met 2 bezig whaha, je kan er dus wel meerdere op een dag maken :d dus ja nog ff wachten en dan kan ik ook whaha
Wel meerdere op een dag maar niet tegelijk. Pas als de 1 is afgerond kun je met de volgende beginnen.
Ik ga zo ook mn rondje maken! Krijg je dat vuur door pompoenen te oogsten en geluk hebben? En dat hondje, moet je het net zolang eten geven tot het volgroeid is en kun je er dan mee fokken? Hij staat ook niet in het hok, gewoon in mn veldje?
Met de pompoenen moet je idd geluk hebben dat hij komt. Het hondje blijft in je veld staan maar als hij volwassen is staat deze automtisch ook in het hondenhok.
@Senninha ja idd, t gaat nu lekker hard, dus binnenkort maar es op prestatie jacht whahaha kwa geld gaat het hier nu ook lekker :d oh trouwens als dr iemand nog bomen over heeft! ik hou me aanbevolen! De perzikenboom enzo