'door goed te kruisen haha, wij hebben niet voor niks allemaal zoveel hondjes haha. Tja ik had ook al wel een gele met rode strepen helaas alleen een mannetje, dezelfde combi opnieuw edaan krege ik een mutatie zucht, dus weer een poging kreeg ik een gele met blauwe strepen dus nu zitten ze were in het hok
Ik moet precies dezelfde maar het wil maar niet lukken. Mocht je de oplossing weten dan hoor ik het graag! Mocht ik een geschikte kruising vinden dan laat ik het je weten!
Ik weet het niet meer zeker maar kon je deze niet kopen in je winkel onder de tab Speciaal??? Ik heb zoveel opdrachten gekregen/ontvangen dat ik het even niet meer zeker weet. Wil je eens kijken of je onder die tab wat kunt vinden/kopen?
Zelfde als mij en Elsie, als je de oplossing hebt....dan horen we dat graag! Had je die andere 2 taken wel gekocht in de winkel, droomland en Eidolon?
Denk dat jullie eerder zijn hoor, maar als t me lukt, laat ik t zeker weten! En de andere opdrachten kan ik niet meer terugvinden... Dus ik denk dat ik ze dan al eens gekocht heb..?
uhm om te beginnen zou ik er voo rkiezen om 2 zwarte honden te kruizen ht liefst alvast 1 met geel en 1 met sterren en dan afwachten wat dara uit komt en vandara uit verder gaan.