O leuk iets met vissen. Ik krijg nu geloof ik 14 verschillende vissen en dan is de kans dat ik zo'n vis krijg wel heel klein.
Kun je de tijgervis in alle 3 de vijvers vangen? En iemand die de formule heeft onthouden voor de zwarte hond met gele tekening?
volgens mij wel... mijn spel geeft telkens alsik 2 honden laat fokken een fout in uw gegevens en dan start hij opnieuw op... zoooo irritant!!
Heb die met de woudmunten nog nooit geprobeerd maar wel met $ munten en gratis en je krijgt net zo snel een laars of waterpest als met $ munten dus daar ga ik geen munten meer aan verspillen. Maar heb in die beide vijvers al tijgervissen gehad.
Oke, dan ga ik id gratis vijver vissen Elmo dat is idd Super irritant! Ik zou een mailtje sturen naar moderator!
Is het echt gratis? Ik hoop het! Of toch stiekem woudmunten voor betaald (je kon alleen op 'verkrijgen' klikken...) Wel irri, dat kroontekentje voor mijn kleine kaart...
Ben op zoek naar 10 wezelaffiche, heeft iemand nog wat over? Zo ja dan houd ik me aanbevolen... heb ik weer een taak af!