het is toch juist leuk om alles zonder woudmunten te doen? vind ik tenminste waar is behoefte aan, spiegels, kristallen of gewoon iets van de wensenlijst? en wie heeft er nog water nodig
Ik denk niet dat ik het er aan zou besteden, dan is de lol er ook snel af met de opdrachten als je alles afkoopt. Dat is toch juist de lol van dit spel om te verzamelen en je buurtjes te vragen om hulp?
Doe maar de spiegels want die schijnen het eerste nodig te zijn (ben alleen nog niet met deel 2 bezig). En mijn bonenstaak mag je ook water geven als je wilt.
was trouwens meer een foutje want drukte perongeluk op dat knopje wat niet de bedoeling was. en je krijgt niet eerst een scherm of je dat wel wilt doen en op OK kan drukken. de woudmunten gaan er gewoon meteen vanaf :s
Wat een gezelligheid hier vanmorgen! Wel leuk weer een nieuwe taak... Ik heb al een rondje gedaan en als het goed is alle bonenstaken die ik tegen ben gekomen water gegeven. Ik zal zo eens kijken of ik een spiegel kan geven...
Ik heb de spiegels verstuurd. Behalve blaine, ik had jou al een wezelaffiche gestuurd... Marleen: ik heb je een uitnodiging gestuurd!
@ Eeksie, prima hoor ben ik ook blij mee. Ik heb ook al her en der wat water gegeven aan bonenstaken en heb kado´s uit de lijst egstuurd van de mensen waarvan ik wist dat ze graag nieuwe dingen wilden een geel kristal die had ik zelf nog van niemand gekregen dus dacht dat is dan vast goed
meiden hebben jullie haast de spiegels en kristallen vliegen me om de oren ik ga vanavond kadoos uitdelen en wat bonenstaken water geven heb er al wel een paar gedaan jennie
in je Opberg dinges. god ik kom niet eens op dat woord rechts onderin dat gele ding en daar bij je opslag