weet ik nog niet.. ik denk het niet.. Maar goed k moet die magische school nog kopen maar heb zo'n donker bruin vermoeden dat die na deze taak van de buurtjes komt.
ja tis eigenlijk belachelijk Maar als ze in je lijst staan en ik heb jkou in mn lijst (wat ik niet zeker weet) dn heb ik er nog wel wat voor je..
Ja daarom zei ik het erbij. En je kunt het eisen als je een Jack hebt maar pas als je geen heiligwater meer op voorraad hebt.
ik heb jou volgens mij niet maar ik kan het water niet in mijn lijstje zetten, er staat geen rondje bij dat ik hem aan kan klikken Patricia Profiel - hyves.nl
Heeft er nog iemand cadeautjes voor mij? Ik zal ook even mijn rondje doen! Heb je die vlammetjes echt nodig om verder te komen? Anders wil ik graag iemand anders er blij mee maken, ik vind het maar een gedoe met dat heilig water...
Bedankt voor de bom! Heeft iemand misschien nog spullen over voor de hondenhok en magische kasteel? En heb ook nog buskruit nodig Die vijver is ook lekker irritant moet nog 5x een hengel maar die taken duren zolang om een hengel te krijgen
Heb je vandaag al cadeautje gestuurd. Ligt eraan of je denkt voor de 27e meerdere Jacks te kunnen krijgen (dus heeeeeeeeeeeeeeel veel pompoenen oogsten en geluk hebben) en genoeg heilig water hebben om hem te verjagen (10 per jack). De vlammen heb je alleen nodig voor een standbeeld van kleine Jack en voor een taak. Maar die taak is dus na de 27e niet meer te voltooien (je moet dan 1 standbeeld ruilen en 3 rode vlammen hebben). Ik heb 'al' 10-15 Jacks verjaagd en ook zoiets aan kleine Jacks, maar nog steeds maar 2 rode vlammen, dus als iemand nog 1 rood vlammetje overheeft, houd ik me aanbevolen. Wil het ook wel ruilen met andere cadeaus hoor (heb bv nog wel wat maantaartdozen).