Oh lekker dan tssss, mogen ze die opdracht er wel eens een keer uithalen. Of heeft iemand nog een doos?
Ik had echt mijn hele veld vol staan soms wel 200 a 300 tegelijk en dan was ik blij als ik er 1 of 2 had.
Oh nou dan zal ik het ook wel niet halen, ben bezig met 1500 pinda's haha. Ben ook maar lid geworden van de fs hyves
Ben er niet lid van maar kijk er regelmatig op en soms komt er nuttige info voorbij. Pas maar op dat je niet bedolven wordt onder de vriendschapsverzoeken.
Jeetje wat een hoop magisch water is er nodig zeg! Als er iemand wil ruilen. Ik krijg per oogst 4 paarse, iemand die dus rood of goud heeft, krijgt er ook 4. Zo kunnen we misschien elkaar helpen om kleuren aan te vullen?
Maar je weet dan weer niet wat voor onkruid er tussen zit die slechte bedoelingen hebben. Ben er altijd erg voorzichtig mee.
Kan ik jou blij maken met een paarse? Die ene gouden had ik nog net nodig om de eerste taak te kunnen doen. Het is een beetje vergelijkbaar met de totempaal, daar had je ook steeds meer lint voor nodig.