Meiden, is er niemand meer die weet hoe je een zwarte hond met gele sterren fokt? Ik word er een beetje vervelend van dat t maar steeds niet lukt:x
Heb hetzelfde probleem met een blauwe hond met groene vlekken, ik krijg alles behalve een blauwe hond. De groene vlekken is geen probleem. Ben nu maar een roze hond met groene vlekken en een blauwe hond met groene vlekken aan het kruizen.
Heb een mannetje zwarte hond met gele sterren met een vrouwtje zwarte hond met gele sterren gekruist en toen kreeg ik hem!
Ik ook! Ik kruis nu een gele mannetje met rode strepen met een geel vrouwtje met rode strepen. Ik ben benieuwd, als jij de oplossing hebt laat je het dan weten?
Uhm volgens mij klopt dit niet helemaal? Want dan heb je dus al een mannetje en vrouwtjeshond zwart met gele sterren?
Heb voor de bron nog 3 toverspreukboeken en 2 medailles nodig, kan iemand me aub helpen? Kan ik ook eindelijk de bron open en heb ik weer een taak klaar!
Ja dat klopt, het mannetje van mezelf en het vrouwtje van een ander. Heb deze combinatie al vaker moeten doen... vandaar dat ik al 1 in mijn bezit heb!
Oh oke. Maar het krijgen van uberhaupt een zwarte hond met gele sterren, lukt me maar niet. Maarja ik blijf maar gewoon proberen (tenzij je dat nog weet) Je hebt 2 medailles!
Heb even terug gekeken en wat gevonden over de kruising: ik had geloof ik een zwarte hond gedaan en een andere die al sterren had en toen kwam er een zwarte met sterren uit het is uitproberen. (Dus als jij een hond hebt met sterren laat je hem maar fokken met een zwarte hond van mij...)
Dank je voor het kijken! Ga het proberen! Vervelend dat t zo lang duurt voordat er een hondje "klaar" is