kun je zo opzoeken via de community en dan bugrapport daar staat het mailaders en welke gegevens ze nodig zijn van je.
Jammer hè dat je ze niet in je wensenlijstje kan zetten. Vraag me af wat ik kan doen met de spiegels die je overhoudt. Staan waarschijnlijk voor altijd in je opslag.
wil jij mij mijn laatste spiegel sturen? kan ze niet in de wensenlijst zetten jamme rgenoeg en iedereen geeft ineens wat anders
joehoe taak klaar en de volgende ook direct nu dus bij missie 4, dat gaat 2 dagen duren want tja had al ingehuurd voordat ik die opdracht las en kan maar 2 per dag maar dat geeft niet, we horen dan vast wat de volgende opdracht is dus kan ik weer sparen alvast
ze staat bij mij naast jou, net 1 level hoger is ze dus kan bijna niet missen lijkt me . Heb je bonenstaak water gegeven.
Ik was heel blij dat ik vanmorgen mijn buurtjes nog niet had ingehuurd. Willen jullie allemaal weten wat deel V inhoudt?
Ik ben wel vriendjes met haar dus anders even in mijn hyveslijstje spieken . Ik had je vanmorgen al een spiegel gegeven dus kan vandaga niet meer.
Ja hoor! Maar hoe kom je al zo ver, heb je zoveel actieve buurtjes of heb je veel woudmunten? Zit nog steeds op spiegels te wachten
Zoveel actieve buurtjes, heb vandaag ook diverse andere kado´s gekregen gelukkig van de dames hier wel allemaal spiegels dus tja die van elsie net was nummer 15 . En de volgende taak was 5 buren water laten geven 50 planken en geld, dus dat was een makkie natuurlijk, had de planken, de buren en het geld al klaar staan, dus dat was 5x klikken en klaar