ik ben er weer,ga vanaf zondag weer actief kado's sturen vandaag maar even snel iedereen huisdiervoer want geen puf voor meer
Bedoel je maantaartdozen? Die krijg je niet meer met het vissen die hebben ze eruit gehaald. En in die maantaartdozen die je anders gevist had zaten maantaartjes of de heks.
ja dan kan ik blijven vissen haha wel raar dat ze de taak er niet uithalen en tijgervissen bij hoeveel bekwaamheid krijg je die
ggrrrr heb mijn magische school geupdated, genoeg magische bronnen en nog kan ik de versnellings magie niet leren!
Ja dat heb ik dus hihi. Ik gebruik mijn man zijn account altijd om aan extra kados te komen Die speelt zelf toch niet
Hier een drukke dag. Zo met Sven naar voetbal toe en vanmiddag nog het Sinterklaasfeest op het werk. Dan komt er een collega mee want Niels brengt haar dochter dinsdag naar school omdat zij en ik een Forensische dag hebben waar we voor ingeloot waren. Misschien blijven ze ook eten dus ben er vandaag niet meer zoveel. Morgen ben ik ook het gros van de dag weg dus helaas weinig forum en FS tijd voor mij.
Hoi!! Als drukke Forest Story-speler, ben ik erg blij met deze topic! Als jullie geen bezwaar hebben, zou ik graag met jullie mee babbelen over de do's en dont's in FS. Zit zelf in level 62 en ben druk met de taak om de 'juiste' hond te fokken... Groetjes!
Je mag moe toevoegen hoor williebillie Mirella Profiel - hyves.nl Zeg hebben jullie ook nu dat er steeds een fout in het spel zit en dat je dan opnieuw op moet starten. Ik zal je ff inhuren peper
Willen jullie aub Kapitein Hooker komen slaan??? Wie heeft er nog wenskaarten voor mij, moet er nog 8? En ben op zoek naar 4 zonnebloemblaadjes maar deze zijn volgens mij schaars! Ben zeer dankbaar voor jullie hulp!
Hee meiden, je hebt paars, goud en rood water. Maar nu moet ik nog water, lijkt een beetje blauw met wat kleurtjes erin. Wie weet hoe je hieraan komt? En heeft iemand misschien hier wat van over en wil ruilen?