Snap alleen niet waar je aan moet voldoen? Er staat ontvang een keer een bloem ranglijst beloning en de wekelijkse activiteiten ranglijst beloning maar nergens staat waar je aan moet voldoen... ben vast dom! Heb jij een idee???
@akstra dat vraag ik mij dus ook al af whaa maar ben ff aan het zoeken, zelfs op community weten e het nog niet ik denk dat je de prestatie af moet krijgen ofzo.. maar k weet niet zeker
aha moet via buurtjes je moet klaprozen en diamanten kopen, en dan die aan je buren geven.. snap je? dus naar je buurtjes gaan.. en dan aanklikken hoeveel die er mag hebben.. pff
Ik? Of wil je ook weten hoe? Ik heb zelf een blauw hondje genomen met vlekken en die gekruisd met een blauwe vrouwtje met groene vlekken. Op het gegeven moment kreeg ik er een blauw mannetje met groene vlekken uit.
@senninha veel spaar werk je moet van je buurtjes bloemen en diamanten krijgen maar die moeten je buurtjes kopen, ik heb jou net 1 bloem gestuurd en moet dat dus met de rest van mn buurtjes ook gaan doen haha 10 klaprozen zijn 9000 munten en diamant 1 credit grrrr
dit staat op community: Als je naar je buren gaat zie je links in het scherm de diamanten en klaprozen staan.. Je kunt ze je buren dus cadeau geven.. Je bent dus geheel afhankelijk van je buren wat ze je gunnen.. Alles wat je dus zelf koopt aan diamanten of klaprozen heb jij nix aan, maar kun je je buren cadeau geven!
Is dat dan bovenop een gewoon dagelijks cadeau of moet je dan nu gaan kiezen? De diamanten kun je dus ook geven zonder woudmunten uit te geven (niet dat ik die heb ).