Wat bedoelen jullie met die extra cadeaus? Ik heb de meeste volgens mij al wel behaald. Moet nu vooral erg veel doen voor een nieuw cadeau? Iemand die nog paars bronwater wil ruilen? Ik heb rode en gouden nodig.
ja en weer een ander zegt dat het maar 1 x per dag kan :s vaag.. hoe krijgen jullie trouwens je bos zo georganiseerd k vind het nog steeds een zooitje bij mij
Dat zijn de cadeaus die je krijgt als je het 213 icoontje aanklikt op je vriendenbalk. Heb nu een kroko uitgebroed.
whahaah weet iemand hoe je een gekochte hond kan vinden? vriendin heeft een hond gekocht maar staat niet in dr opslagplaats
Die staat bij Lily volgens mij en wat ik er van begreep (zelf nooit zo gedaan) kun je er maar 1x mee fokken.
Ook niet in de hemel in de kleermakerswinkel? Volgens mij had Wendelaa hetzelfde probleem 1/2 november.
De gekochte hond komt ook niet in je opslagplaats. Wanneer je het hondenhok opent, zal de gekochte hond bij Lilly staan. Je kunt er idd maar één keer mee fokken en dan is ie weg...dus eigenlijk zonde van de woudmunten die je er aan moet besteden...Of geluk hebben dat je er in ene keer de juiste hond mee kan fokken!
he meiden even een vraagje weten jullie wat ze bij prestatie met juwelier bedoelen moet 50 sieraden kopen maar wat moet je dan kopen? en over bron water ik heb geen paars bronwater en rood maar heb wel goud iemand ruilen moet van beide kleuren 12 hebben om magie te leren