hallo allemaal, wie heeft ergens een bom waar ik op kan stappen?? Ook heb ik 12 buskruit nodig maar heb er geen 1 meer dus kan hem niet in mijn wenslijstje zeteten. Wie kan me hier aan helpen?
Ik had er gisteren gewoon 7 in mijn katoenvelden, we lopen nu alle 3 met een groen hoofd. Ik zal je vanavond een buskruit sturen.
Nee maar dat is altijd vanaf het werk. Is er een storing? Anders even kijken op FS hyves, misschien zijn er meer die er last van hebben.
Mmm ga eens kijken dan. Ik kan m niet eens laden. Ik krijg een wit scherm en dan staat er gereed. Overigens doet ie dat met andere s[pellen die ik wil laden ook:x
En anders is het pech. Zag ik nou gisteren goed dat jij al zoveel diamanten hebt? Zo ja hoe doe je dat?
ik ka e rook niet op komen, dus helaas hopelijk straks nog tijd om meer kado's te delen want had nog niet iedereen gehad.
Ik ben nu bezig met de taak van de magische bron. Wil graag de school van de magie kopen, heb genoeg geld, maar er staat een slotje op.... Iemand een idee wanneer je dit kan kopen?
Ik ben nu met de laatste bezig. Had gisteren mijn zwarte hond met gele sterren eindelijk en nu weer (voor de 3e keer) een gele hond met rode strepen.
Ik heb voor de 2e keer de gele met rode strepen, weet alleen even niet meer wat de succescode was de vorige keer, irri!!