Ik weet wel dat ik een x met Akstra heb geruild. Die heb ik toen ook nooit ontvangen. Zij die van mij wel. Heel vreemd... Hou me maar even op de hoogte!
Ja indedaad weer een nieuwe opdracht, uhm 7 maar om te beginnen anders heb ik straks geen goud genoeg er al veel geruild vanmiddag
@Senninha heb je nog rood over? Die kan ik wel gebruiken ik heb alleen paars te ruil maar die heb jij ook geloof ik he? Voor mn mannetje heeft er iemand nog haarmode tijdschriften of kledingpatronen staan toevallig?
Wil er best een paar ruilen hoor. 5 stuks genoeg? Weet alleen even niet hoe ik verder kom met de magie. Voor de volgende oefening heb ik 4 van die bont gekleurde bronwater nodig maar ik heb er maar 2.
en ook de bronwaters van shenina niet binnen nog steeds maar 2 rode staan, bah begin er nu wel van te balen, zo krijg ikhet nooit compleet zo maar eens even kijken waar ik een klacht in kan dienen :x
Ik ga gelijk kijken of ze bij mij zijn afgeschreven. Edit, ze zijn helaas wel afgeschreven bij mij. Had er speciaal op gelet vanwege de problemen dat je ze van Lobi ook niet had gekregen.
Wil je mijn user id hebben dan kun je dat in je mail zetten naar hun. Dan kunnen ze zien dat ik het wel naar jou gestuurd heb. Hopelijk krijg je zo snel de stenen die je zijn toegestuurd.
ik start net opnieuw op en kom hier dus roepen dat ik ze nu alsnog binnen had van jou maar je hebt dus nieuwe gestuurd? in ieder geval super bedankt, als ik weer veel goud in de aanbieding heb zal ik ze sturen naar je, en hopelijk wordt het nog opgelost dan stuur ik ze wel terug.