Ik wil wel goud ruilen voor paars hoeveel? zag dat ik er al 2 van je had gehad Iemand toevallig 2 blauwe pijlen over ik heb geel en rood en paars over ruilen??
Heb geen blauw over maar wil ze wel ruilen voor paars. Hoeveel goud wil je ruilen, 10? Edit, leuke avatar!
Bedankt daar was ze 2 maanden echt een lieverd. 10 is prima heb je er al 2 gestuurd en stuur je 2 paarse pijlen bedankt!
Belachelijk dat je voor een taak munten/kroontjes nodig hebt... doe ik zo mijn best alle taken uit het lijstje te krijgen, zal deze nooit lukken... Je hebt zelf niet alleen 6 multikleurige nodig, daarna ook nog 1 om het te kunnen uitvoeren!
Ja erg he. Ik blijf de andere kleuren gewoon doorsparen maar wat de uitvoering betreft vanwege de multicolor houdt het voor mij nu even op.
ik heb nog rood magisch bronwater nodig, minimaal 4 iemand die het voor me heeft? ik heb paars voor je terug
O je bedoelde bronwater. Zal je er 4 sturen. Hoef geen paars meer in het lijstje te zetten je kan nu ook vanuit de voorraad sturen.
ff vraagje moet ik nou eerst al die magie dingen leren en dan pas de taak verbazingwekkende magie bij de buren uitvoeren? of kan je die zeg maar gelijk doen? In plaats vna eerst de andere? Dat ik voorlopig nog rode en gouden magie bronwater spaar das duidelijk
het oplevelen naar 3 en dan krijg je 40 eieren verzamelen en ook verbazingwekkende magie bij de buren uitvoeren..
Volgens mij moet je eerst die andere leren voordat je die bij de buren kan doen, maar zeker weten doe ik het niet. Hoe ga jij aan die multicolor komen?