Nog ff wat ik nodig heb nog Magisch water: Rood: 24 minimaal in totaal goud: 24 minimaal Voor mannetje: Pijlen allemaal nog 4 kleding patronen Voor de aap alle spulletjes nog
Heeft iemand ergens een bom waar ik op kan staan of zou iemand 1 willen plaatsen? Mijn taak staat er nu al een tijd en kan nergens een bom bij iemand vinden!! Graag jullie hulp!
Heb jij gewassen staan? want dan plant ik wel even een bommetje voor je. Anders misschien even iets zette dat rdelijk vot kaar is met een uur ofzo dan gooiik daar de bom onder.
Heb net 3 pompoenen geplant, wellicht kun je het daar op doen? Zou je heel erg dankbaar zijn want dan kan ik mijn taak eindelijk afmaken!
Weet iemand al hoevaak je magie moet gebruiken voor de prestaties ('voltooid! voltooid!' en 'gekke tovenaar')?
5x verschillende achter elkaar en in 1x voltooid. Weet niet welke dat is maar deze is voor gebruik ..x verschillende magie op 1 dag.
Weet iemand bij welke dieren je het magische dierengroeimiddel kunt gebruiken? Heb het nu al bij honden, geiten, kangaroo geprobeerd en dan wordt er steeds gezegd; selecteer juiste doel....
Een paarse bloem ruil je als je een collectie bloemen compleet hebt. Bijv. van de roos moet je 5 verschillende kleuren hebben en als je die compleet hebt kun je die ruilen voor een paarse. Dit werkt bij alle soorten bloemen zo. Volwassen schapen kun je niet kopen dit is een foutje in de vertaling.
Weet iemand dit... ik kan geen bronwater meer van een ander pakken?? Doe ik iets fout of hebben jullie last van hetzelfde probleem?