En hoe zit dat met die kerstkaarten? Hoe krijg en verstuur je die? En ik riep dus weer eens te snel haha, ben er al achter
Hoi hoi, Ben even minder actief geweest, ben bezig met een eigen bedrijf op te zetten, en tsja zieken, zieken en nog eens zieken
Ik miste jullie al. Er zijn er nog een paar die ik al een paar dagen niet gezien heb. Fijn dat jullie weer terug zijn! Fok ze.
Heeft iemand misschien 2 rode (jack) vlammen en 1 gele voor mij? Dan kan ik toch deze taak afmaken... oh ja heb ook nog 1 blauwe en 4 roze diamanten nodig... Roep maar waar ik jullie mee kan verblijden!
Heb je al een kerstboom? Zo ja als je naar binnen gaat dan kun je 10 kaarten per dag verzamelen door op de onderste laag van je boom te klikken. Wat betreft het delen, als je daarbinnen op kaarten drukt kun je onder de kaart op delen drukken. Ze hangen dan in je boom zodat je buren ze kunnen gebruiken. Is het iets duidelijker nu? Anders roep je maar!
Jaaa eindelijk heb ik mijn zwarte mannetjeshond met gele sterren!!! Pfieuw!! Maarre...waar kan je ook alweer een nieuwe scherf kopen?