Hebben jullie de taak voor samenstellingssiroop al gekocht in de winkel? Wie kan me Wetenschappelijke essentie (gratis cadeau) geven? Kan ik hem aan mijn wenslijstje toevoegen!
Je moet de hond fokken die op het plaatje staat, de tekst met wat je moet doen staat verkeerd. Als het goed is staat er op het plaatje een gele mannetjes hond met grondkleurige sterren. De kleur sterren maakt uiteindelijk niet uit als hij maar geel is.
Iemand nog diamanten ruilen ik heb er 28. Bij de droomvijver pakt hij mijn aas niet echt irritant hoop dat het snel goed gaat.
Ik heb wel diamanten heb jij ze nog? Vinden jullie dat dierensamenstellen ook zo lastig ben al heel veel dieren kwijt elke keer sta ik op 80/90% dan denk ik oke dat moet lukken maar nee hoor samenstellen mislukt en dieren kwijt
Voor de nieuwe taak? Heb het wetenschappershuisje nog niet helemaal af dus kan pas morgen dieren samenstellen. Is dat echt zo lastig dan?
Het is onmogenlijk ben er mee gestopt heb al 6x 4 dieren erin gestopt en tot nu toe is het mislukt en ben wel mijn dieren kwijt
Ik kreeg de 1e keer een of andere bullterrier. Ga zo kijken of het weer gelukt is. Gebruik je wel dat flesje met spul waardoor je een verhoogde kans hebt dat het lukt?