Akstra of Ilona, heeft één van jullie nog diamanten te wisselen? Ik moet er nog 20 en dan heb ik er 100...
De gans is bij poging 3 gelukt maar moet nu echt 10 mopshondjes , heb er nu 1 klaar en heb daar 4 hondjes voor egbruikt maar dan heb ik 40 hondjes nodig , kan dat ook met gewone dieren zeg maar? want hou zogenedieren meer over
Dan gaan je taken wat sneller en komt de kerstboom misschien toch nog af voor ze de taak eruit halen. Althans de taak blijft wel staan maar je kunt geen kaarten meer omdraaien.
nee ik krijg zelden bijzondere dieren en had dus echt alles wat ik dara van had op het veld staan en wat ik nu nog heb vind ik zulke leuke dat ik die niet wil ruilen voor zo'n stomme mopshond . Tja dan zullen toch al mijn hondjes er ana moet geloven
Wat ik gedaan heb van dezelfde een nieuwe fokken en dan de volwassen versie inzetten. En als je 1 hondje met 3 kippen doet en dan de siroop? Op hoeveel % zit je dan? Of 2 honden en 2 kippen? Kippen zijn zo bijgekocht en kun je weer volwassen laten worden.
Ik ga nog wel even uitproberen hoe en wat kippen zijn inderaad zo groot us dat maar eens proberen. Heb sirop nu even op dus dat moet ik ook eerst nog evenweer maken dus knoei nogwel even verder.