ik kan er inderdaad helemaal niet meer op, heel hyves ligt er uit, maar heb geproefd bij shenina en mijn gijs vond het mwah wat een kieskauwer, sorry shenina geen punt van mij
Ik probeer iedere dag 1 buurtje en als ik die melding krijg dan weet ik genoeg en probeer ik het niet eens meer. Fijn dat je iig bij mij lekker hebt gegeten voor die bug.
haha ja die wis wel gelukt maar nu iedere keer als ik bij een ander ga eten dan krijg ik de complimenten en vervolgens ben ik totaal verdwaald in eht bos en start hij opnieuw op grrr
k snap dr geen zak van.. heel hyves loopt te kloten, Net had ik 2 complimeten van gijs dus moest ik er nog 1 en nu ineens heb ik er maar 1 :s
Hmm bij shenina net proeven en gijs vond het lekker en het spel liep prima verder door naar het volgende buurtje en plop were opnieuw opstarten vreemd.
hmm zolanggijs het nu lekker vind of mwah en ikdirect er al opdrachten achteraan heb gegeven loopt hij verder zodrahij moet sugen of ik alleen gijs klik moet ik opnieuw opstarten vreemd.
Ik hoop dat ze het snel verhelpen. Ben de komende dagen weer aan het werk dus als ik er max een uur per dag aan toekom is het veel. Probeer iig de cadeautjes uit te delen.