graag gedaan :d ik moet nog ff whaha k moet nog 3 comlplimenten van vrienden.. en dan de kerstboom taken nog 5 lampionkaarten ruilen
En die is erg lastig! Ik heb al 5 dagen van alles opgevist, behalve zwaardvissen...dus dan kom je qua vaardigheid niet verder, dus ook geen nieuwe vis te vangen...
Ik heb inmiddels wel 3 zwaardvissen maar die anderen nog niet gezien. Vanaf 100 lopen de vispunten niet verder maar kreeg op gegeven moment wel zwaardvissen en deze telde hij er wel bij op.
Als je 5 hoorns heb kan je een eenhoorn samen stellen nu wist niet met hoeveel het was maar probeerde het vanmorgen en poef daar was ze! Verder maak ik alleen maar appelsap appelsap en appelsap pffff echt heel boeiend. Ga nu maar weer eens verder vissen. Oh ja nog iemand diamanten ruilen? 62 heb ik er
Hoi Meiden, Sorrie dat ik niet zoveel meer hier kom maar mijn forest story doet het niet. Hij start wel op maar hij is zo traag kan niks aanklikken en continu zegt hij afsluiten voor een beter verloop. En internet explorer werkt niet meer zegt die dan terwijl ik hier wel normaal op kan Ik heb me koppie er ook niet helemaal bij ben gisteren erachter gekomen dat ik weer zwanger ben en weer in september ben uitgerekend Dus er zit straks 1 jaar tussen de kids was even schrikken maar van harte welkom Ik zal wel weer een bug formulier sturen naar hyves games hopen dat ik weer snel kan spelen. Liefs, brenda