Je kunt die jurk toch kopen en dan ergens anders op maat laten maken? Hij is heel erg mooi! Maar er is zoveel keus, je zult ergens anders ook vast wel wat vinden!
Ja dat kan inderdaad ook alleen mn budget is alleen al de prijs van de jurk.. dus ja das balen.. @Senninha heb dr 3 gestuurd
Dat droomvissen schiet echt niet op sinds hij na 100 gestopt is met tellen. Nu een paar dagen verder zit ik nog steeds maar op 112 en vandaag weer niks erbij.
Toch weer 1 minder. En gewoon vragen als je morgen iets nodig hebt. Ik heb niet echt iets nodig op het moment, anders stuur je mij morgen iets wat je zelf graag wilt hebben en dan stuur ik het je terug plus een cadeau van mijzelf. Ik ga nu lekker naar bed toe morgen weer hele dag werken en dan gaat om 6 uur de wekker weer.
Hey vogeltje, ik heb nog wel van alles in mijn voorraad. Hoe ge-update is dit lijstje? En jij bent peper toch?? Of heb ik de verkeerde voor me en jou nog niet toegevoegd???
als je 5 puppies op een dag wilt fokken, hoelaat moet je dan je eerste pup uit het hok halen? moest er vanochtend toch om half 7 uit, telt hij ze dan nog niet mee ofzo?
Ik heb je al wat gestuurd maar kan de magische stenen (hoop dat je deze bedoeld) niet uit mijn voorraad versturen. Kun jij ze in je wenslijst zetten? wellicht lukt het dan wel. Heb blauw, groen en oranje voor je!
Vanaf 7 uur gaat op FS de nieuwe dag lopen. Als je dan gelijk een puppy gefokt hebt staan die je alleen nog maar uit zijn hok hoeft te halen dan is dat alvast 1. En dan echt iedere 4 uur fokken anders kom je niet op 5 of 6 uit voor de opdracht binnen de 24 uur.