Hoi Meiden, FS doet het nog steeds niet goed heb iedereen snel allemaal het zelfde cadeau gegeven daar doe ik al 30 min over zo langzaam is hij. Hoop dat het snel verbeterd want dit schiet niet op. Heb er ook alles aan gedaan om hem sneller te laten verlopen misschien staat mijn landje te vol kan dat? Liefs, Brenda
Die van mij staat ook heel vol dus daar kan het volgens mij niet ana liggen. Heb je al eens een formulier ingestuurd of ze er naar willen kijken. Of op een andere pc, andere browser? Hier scheelt het ook echt van dag tot dag, de ene dag gaat alles heel vlot en de andere dag moet hij bij ieder klikje 5 tot 10 seconden nadenken.
het maakt niet uit waar ik het speel heb ook een hele nieuwe laptop en precies het zelfde heb al meerdere bug formulieren gestuurd maar ze weten het niet daar schiet ik dus ook niks mee op
en er is were een nieuwe opdracht, upgrade je wetenschapshuisje, wel jammer dat ik al mijn voorraad daarvan al weg heb gegeven
Balen hoor want het gaat echt ten koste van je speelplezier. Heb ook een tijdje terug gedacht toen dat ding niet vooruit te branden was van ik ga er mee stoppen maar wilde dat niet omdat ik jullie niet wilde teleurstellen. Dus toch iedere dag trouw de cadeaus verstuurd en landjes bezocht. Kostte me soms wel 3 tot 4 uur op een dag. Nu mag ik nog maar max 1 1/2 a 2 uur op het spel van mijzelf en bezoek ik alleen actieve buurtjes en als ik echt geen tijd heb alleen buurtjes die mij ook bezoeken.