Dan zit je zeker aan de 100? Dan tellen de kreeften, krabben en zeesterren niet meer mee. Alleen de zwaardvissen en wat er daarna komt. Ik sta nu op 120 maar nog steeds alleen de zwaardvis.
Pfff dat schiet dan echt helemaaaaaaal niet op! En wanneer haal je je beest eruit? Als de balk vol is? En dan is de kans van slagen dus maar 2% toegenomen? Dan kan je het er net zo goed meteen uithalen en hopen dat ie verder evolueert, toch?
ik heb even gespiekt, maar je moet ze voeren totdat ze transformeren in het beest dat je wil en dan eruit halen en flink voeren
Dan komen die nog en dan gaat het punten aantal wat sneller omhoog. Alleen vanaf de 100 tellen die niet meer. Je vangt ze wel maar alleen met de zwaardvis gaat het punten aantal nog omhoog totdat je weer nieuwe vissen krijgt daarna.
Was samen met het pak van manlief wel de 1/2 van ons hele budget maar wilde van kleins af al een mooie jurk want die dag moet het om mij/ons draaien. Dan maar geen groot feest. En ik heb altijd geroepen dat ik maar 1x trouw in mijn leven dus als ik die mooie jurk wilde dan dus die dag. Is trouwens in mei alweer 9 jaar geleden.