aangezien mijn forest vriendjes aan het uitsterven zijn ben ik op zoek naar nieuwe forest vriendjes. Misschien kunnen jullie me helpen? Op hyves ben ik ook te vinden onder de naam quschke.
Als je wilt mag je mij uitnodigen, zelfde naam als hier maar dan met een 2 erachter. Welk level zit je?
Vissen jullie eigenlijk ook nog id andere vijvers? Ik zit boven de 100 punten en het schiet dus eeeeeecght niet op:x
Ik wordt er vandaag constant afgegooid dat schiet nog minder op, vooral omdat er hier gisteren een grote storing was en we de hele middag en avond zonder tv, internet en telefoon zaten dus toen kon ik ook al niks :x
Schiet idd niet op vanaf 100. Zit nu op 123 geloof ik en ik mag blij zijn als ik er 1 of 2 per dag bij krijg.
Ik als ik er 1 per week bij krijg! Heb ook geen aas, behalve wat ik win met boogschieten... En de anders vijver, heeft het zin daar nog in te vissen? Blaine, dat is inderdaad balen!!
Het werkt ook niet altijd even snel. Als ik vis wil ik graag snel, klik, kruisje, en weer klik, kruisje kunnen doen en niet 5 seconden hoeven wachten voor ik de volgende handeling kan doen. Als het werkt zoals ik het wil dan vis ik in de gewone vijver en anders niet.
Huh wat bedoel je precies? Ik vis ook altijd door op het kruisje te klikken. Maar heeft het nog meerwaarde om in die andere vijvers te vissen? Daarmee gaan je punten niet omhoog toch?
Joehoe! Wat zijn we weer lekker actief vraagje, ik heb nog 3 complimentjes nodig, wie komt er bij me eten?
Ik heb nog 2 complimentjes nodig, ben druk aan het koken geweest dus hopelijk vonden jullie het lekker! Komen jullie proeven? Verder nog op zoek naar: 5 fluitjes, 10 vlagjes, 8 halskettingen, 1 snoep en 9 aap speelgoed. Iemand misschien nog wat over of zouden jullie me dit cadeau kunnen doen? Alvast bedankt, kan ik weer een taak afronden! Het gaat al zo langzaam, geen idee hoe jullie dat allemaal doen. Mochten jullie nog spulletjes over hebben om mijn magieschool op te waarden dan houd ik me ook aanbevolen!