Haha updaten magie ben ik zelf nog druk mee bezig. Dus kan ik niks van missen, zal als ik straks bij de gewone pc zit even komen proeven bij je.
Ik kom vanavond even bij je langs om te proeven. Gisteren kon ik wel de cadeaus uitdelen maar toen ik de buurtjes langs wilde lag heel Hyves eruit.:x Hebben jullie daar gisteravond ook last van gehad?
Ik hoef nog maar 1 magie taak te doen (die met het eieren rapen geloof ik) en dan ben ik er eindelijk klaar mee.
Ooh dat is fijn zeg, ik moet updaten naar level 4 nu dus moet dan nog wel even volgens mij, leegh stomme opdracht.
Je hoeft alleen met levelen niet te wachten voor de taak, dat kun je ook gelijk doen en dan streept hij hem gelijk af als je de taak krijgt.
Ik heb level 4 geupgraded, maar heb niet genoeg multi kleuren water. En mijn kerstboom werkt ookn iet mee...Hoe komen jullie aan genoeg multikleur water? Ik heb geen problemen met hyves gehad. Als iemand nog fs vriend zoekt: Voeg me maar toe...ik gebruik bij hyves dezelfde naam als hier!
ik heb net een multikleur in mn boom gehangen dus wie weet krijg je hem te pakken.. bij mij doet de boom het nog wel trouwens..
Als hij er vanavond nog inhangt. Fijn dat de boom bij jou wel nog werkt. Ben benieuwd vanavond of die van mij het nog doet. Gisteravond wilde ik de boom en buurtjes doen en doen kon ik dus niet meer op Hyves. Kreeg iedere keer de melding Boink er is waarschijnlijk iets niet goed gegaan.
@ akke, sorry moest spugen van je eten dus aan mijn bezoekj had je niks. @ shenina, ik zal he voor jelaten hangen
Jawel het werkt wel nog...maar hij werkt niet mee...krijg maar zelden multi kleur water....moet nog 7 kaarten water hebben...
Sorry hoor, vond het echt niet te eten.:x Was zeker tomatensoep. En ik kreeg ook geen gekleurde bronwater uit de boom, gelukkig kreeg ik er zelf 4 bij het kaarten draaien. Voor mij is vaak de truc dat als het gekleurde bronwater op het 1e plaatje staat ik het laatste plaatje moet aanklikken.
Heb trouwens van die visopdracht de onderste vis 1x gevangen. Maar ook die wordt niet geteld echt alleen de zwaardvissen.