Ik was teruggezet van 84 naar 53. Maar ik wacht eerst tot de bug eruit is, scheelt een hoop frustratie.
haha k ben echt veeldingen tegelijk aan het doenwhaha fs, zp en zoek een makkelijk photo shop programma
Ik vis alleen maar als het snel gaat, niet dat je 10 seconden moet wachten voor je kruisje weg is en je uiteindelijk ziet dat je alweer een laars of waterpest hebt gevangen.
Hallo vriendinnetjes, kunnen jullie mij helpen aan mijn laatste spullen voor de apenboom? Ik moet nog 6 vlagjes en 3 halskettingen. Ook ben ik druk op zoek naar huisdierspeelgoed en huisdierenvoer, ik heb helemaal niks meer dus kan mijn diertjes niet verzorgen en ook niks in mijn wensenlijstje zetten! Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ja hoor en bug nummer 2 is een feit. Nu heb ik die woudkeukentaak klaar met het behalen van 200 munten. Dacht dan ga ik nu van die munten recepten kopen ook voor de prestatie. Tot en met 11 ging het goed maar toen ik de 12e kocht behaalde ik de prestatie en kreeg ik ook gelijk de melding dat ik het spel moet verversen voor een soepeler verloop. Dus het 12e recept niet kunnen kopen. Alleen nu als ik de woudkeuken open dan krijg ik gelijk dat ik de taak behaald heb maar dat ik het spel moet verversen. En ik kan niets anders doen dan wachten tot de bug eruit is. Dus voor nu bye bye woudkeuken en bye bye liefdesboom.
Ja behoorlijk hebnet weer prestatie gehaald maar danvan complimenten van gijs en nu nog ff doorsparenwahahaha