marleen: welk lvl zit jij? heb idee dat ik jou niet heb als buurtje (of ik ben gewoon blind) want ik kan je niet vinden
Roozjuh: ja hoor we hebben elkaar ben net bij je op bezoek geweest haha ik zit in level 59 ( met een foto van mijn zoontje) Lobi: hebben wij elkaar al? onder welke naam speel je en in welk level?
Marleen, ja ik zit in level 50 met foto van mezelf met zonnebril en mijn dochtertje. Ben trouwens net bij je langsgeweest
Misschien handig om weer een lijstje te maken wie wie is? Zoekt makkelijker misschien?? Naam zp - Naam forest story- level- wensen Marleentje26- Marleen - 59 - kristallen
Ik zet hetgeen ik nodig heb altijd in mn wensenlijstje. En stuur ook cadeautjes naar iedereen vanuit t wensenlijstje
Lobi: maar bv spiegels kun je niet in het wensenlijstje zetten. En dat is lastig! Als je ze nodig hebt haha
Ik ben nog 3 buurtje snodig die water komen geven, wie ow wie komt er even langs . Heb alweer veel kadootjes uitgedeeld en zal zo even gaan wateren
Ach van veel mensen wete ik het ondertussen wel, en Lobi en ik zijn geen vriendjes dus dan kan ze het ook niet weten
Ja, ik heb het gezien, zie je alleen niet staan bij FS. Hoop niet dat ik weet gedoe krijg. De vorige keren dat ik nieuwe vriendjes had, kreeg ik ze steeds niet te zien bij FS. Maar we zullen zien, even geduld