Ik nu ook bij jou! Zit nu op mn werk en hier deed ie het de vorige x wel. Op m,n thuiscomputer bleven de nieuwe vriendjes echter onzichtbaar. Ik heb meerdere keren gemaild met de beheerders en ineens was eht gelukt. Weet niet wat ze precies gedaan hebben, maar hopelijk is het deze x niet nodig. En anders hoop ik dat ze onhouden hebben wat ze gedaan hebben, zodat het snel opgelost kan worden
Gedver, waarom kun je bepaalde wensen niet in je lijstje zetten? Ben op zoek naar: vierkante spiegels Melkemmers Mest Wie kan me helpen?? Kan ik ze daarna in mijn wensenlijstje zetten (hoop ik!) en zoek nog mensen die mijn bonenstengel willen bewateren!
Ik kan mijn huisdieren niet meer kietelen. Ze zitten inhet hok, zijn gevoerd en ik heb speelgoed, maar ik kan ze niet kietelen. hun liefdesindruk is beneden de 30, dat wel Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
na het voeden op het huisdier zelf klikken in het hok en dan kun je ze kietelen, die van mij in het hok zitten op 0
Ik heb ze net gevoerd, maar ik kan ze dus niet kietelen...?? Werkt dus niet bij mij? Mmarianne bij jou wel? (Ben wel blij dat ik niet de enige ben die slecht voor haar diertjes zorgt haha)