Morning! Om 6 uur vanmorgen heb ik snel nog even iedereen cadeautjes uitgedeeld (hopelijk naar wens) en bij 1 iemand een gouden ei kunnen stelen. Zag dat jullie 5x bij mij gepikt hebben. Ben inmiddels al weer een uur aan het werk dus zal vanavond mijn ronde weer doen. Ik heb nog maar 1 groene kristal nodig dan is deze kleur voorzien. De andere kleuren zijn nog erg welkom.
mmarianne: dank je ben even bij je langsgeweest! Mijn ei kun je over 13 uur pakken! Ik zal hem laten liggen voor jullie!
Hoi meiden als jullie nog cadeautjes gaan uitdelen zou ik graag de volgende kristallen ontvangen: groen geel blauw Ik heb al mijn cadeautjes al uitgedeeld!
Heb het genoteerd: 22 uur, ei pikken bij Marleen Heeft er iemand huisdierenspeelgoed voor me, dan kan ik die in m'n lijstje zetten?
Dank Ben weer bij iedereen langs geweest met m'n gietertje, heb bij iedereen een cadeautje achtergelaten....over tot de orde van de dag, even het echte leven in
Als je e evenin je wenselijstje zet kan ik ze geven. Nu staan er allemaal andere dingen en kan ik je de spullen niet geven.