Is dat voor een nieuwe opdracht, heb nog nooit meetlint in mijn wensenlijstje gezien. Stuur mij dan maar een meetlint vandaag.
Ik had je net al een meetlint gestuurd @ shenina, ook jou heb ik al een meetlint gestuurd. En nee hoor die kledingmakerij koop je gewoon in je winkel voor geld en hout. @ maart ook jij had een meetlint van me gekregen.
O is het een nieuw gebouw voor in het bos. Ik hoop bij de volgende update voor een groter oppervlakte bos. Leuk weer wat nieuws erbij.
je moet hem wel in de wolken bouwen maar gewoon kopen in de winkel. Ach als we telkens een stukje omhoog gaan komen we er ook
De spiegels kan je nu wel vragen en doorsturen Oh en kan er iemand nog een keer huisdierenspeelgoed sturen, kan ik dat weer in m'n lijstje zetten Heeft er iemand al huisdieren gekruisd trouwens?
ja ik heb een berig hondje . heb de spiegels die ik over had maar doorgestuurd naar mijn man, had er al 9 over, nu hoeft hij er als hij ooit zoveel geld heeft nog maar 6 haha.
Ik heb er nog 15 over dus roep maar vanavond hoeveel je er nog nodig hebt. Ik heb nu een berige pinguïn.
Ik heb gisteren ook 2 huisdieren gerkuisd. Maar sindsdien heb ik mijn kruising nergens meer gezien. Weet iemand waar ik die terug kan vinden??