Ik ben net iedereen bij langs geweest met cadeautjes sturen. Iedereen heeft iets uit het wensenlijstje! Heeft iemand toevallig nog 3 hout en 2 verf over? Dan kan ik weer wat afmaken.
Ik heb nog een mest nodig had er 2 gkregen maar die zijn al weer gelijk op toen ik inlogde heb hem niet in mijn lijst kunnen zetten
@Mmarianne: Heel erg bedankt! Ik ben voorzien in de verf! Nog iemand blokken hout over? Ik moet er nog 3... Of als je me nog een gratis cadeautje mag sturen.. (Samantha)
Thanks! Wil iemand mij vandaag of morgen een wezelaffiche cadeau doen? Dan kan ik 'm in mijn lijstje zetten...
Kan iemand mijn broertje hieraan helpen? 4 groene 5 roze 1 blauwe 8 paarse kristallen 13 blauwe gebroken eierschalen 6 verbant
Bedoel je het blauwe drakenei? die heb ik wel 13 sts wat ik ook heb: 4 groene 5 roze/rode 1 blauwe en 7 paarse kristallen hoor het wel wat zn hyves is!
Mijn hyves is Tamara Profiel - hyves.nl stuur ik het naar hem door heb je nog dierenvoer en een schaar nodig meer kan ik niet terug geven.
Geen idee eigenlijk haha moet het katoen eerst oogsten van die opdracht van het kleermakershuisje denk dat het dan komt maar zag hem in de lijst staan en de rest heb ik alles al