Dank je! Het gaat nog niet super. Hij drinkt heel slecht en dat is echt strijd. Hij heeft nu denk ik 150 ml op en hij moet 500 ml drinken als minimale over de dag. Heb nu een vraag uitstaan bij de KNO arts en hopen dat we nog iets meer aan pijnbestrijding mogen doen. Gewoon zo sneu om te zien dat hij zoveel pijn heeft en wel wil eten en drinken maar het gewoon niet weg krijgt.
goeie middag! ben al een tijdje niet geweest hier, jeeje wat kletsen jullie veel! Ik heb spulletjes nodig voor mijn kapperszaakje geweldige taak! en geweldig huisje! ben zelf kapster dus hoop dat er wel wat leuke kapsels tussen zitten ahahha
Ik krijg maar niet genoeg geld bij elkaar voor de bonentaak. Iemand een idee hoe je snel geld kan verdienen??? Senninha, hopelijk wordt de pijn toch snel minder nu. Zo sneu...
Ik hoop het ook want we krijgen geen extra pijnbestrijding. Snel geld verdienen, veel gewassen oogsten maar daar heb je ook veel energie voor nodig. Wou dat ik je wat kon geven want ik heb geld zat. Hoeveel heb je nog nodig?
Ik ook want we krijgen geen extra pijnbestrijding. Ik weet niet hoeveel je hebt maar als ik een pinda koop (duur weliswaar 4 dagen) betaal ik voor het planten 660 $ en het levert mij bij oogst 1378 $ op. Is toch het dubbele. Maar ik heb wel de taken gedaan van de totempaal waarbij ik 10% korting krijg op alles wat ik koop en ook 10 of 20% extra krijg aan $ bij de oogst.
Ik ben idd al druk bezig met pinda's! En zal de totempaal eens bekijken of ik die opdracht al gedana heb!
Senninha: 'Fijn' dat je zoontje van die vervelende amandelen af is, wat zielig dat het nog niet zo goed gaat! Ik hoop dat hij snel opknapt! Ik heb vandaag niet naar het wensenlijstje gekeken, dochterlief vraagt vandaag mijn volledige aandacht... Tandjes misschien?
hallo ben er weer na een weekje weg geweest te zijn, heb wel wat gestuurd Maar voor een pak te kopen moet je dus eerst woudmunten kopen?
vandaag niet zoveel puf dus heel tegen mijn principes in iedereen hetzelfde kado gestuurd dus als het niet goed is dan sorry
Als je alle spullen hebt kun je hem volgens mij gewoon verder afbouwen. Dit staat los van de opdracht lijkt mij.