ik zoek nog 6 stenen , Heb al weer veel kado's uitgedeeld had ook nogal wat dubbel dus her en daar een paar meer, zie bij veel alleen nog stenen in de lijst staan blijkbaar zijn die niet populair om te geven
ach ja die kiezels dan zijn toch ook stenen , voor die nieuwe opdracht. heb er geen moment bij na gedacht dat er meer dingen steen heten
Daarom vroeg ik het voor de zekerheid want ik had andere stenen nodig. Ik zal je morgen een kiezel sturen. Moet er zelf nog maar 1 dus ik houd je in gedachten als ik er meer krijg. Edit, ik kreeg net de laatste die ik nog nodig had.
erg off topic maar heeft iemand iets van brenda gehoord ? ze is al zo lang niet meer geweest hoop dat alles goed gaat met haar en haar baby jennie
oh kiezels voor de vistaak ik dacht al is er weer iets nieuws om te bouwen maar die heb ik ook niet sorry blaine , morgen krijg je weer je gratis kado
Nee dat vroeg ik laatst ook al maar niemand heeft meer van haar gehoord. Ook had er iemand op haar hyves een krabbel geschreven maar ook geen reactie op gehad.
Yep ik heb vorige week nog berichtjes met haar gewissled, alles was goed met haar en de beeb en ze zijn alleen erg druk want hebben nog geen huisje dus lichtelijk stress wel, dus even niet zoveel puf in alles
Heb helaas geen voorraad over daarvan. Ik kan je er morgen er wel 1 sturen als hij nog in je lijstje staat, goed?
Helaas gene voorraad meer van had nog wel een alg over zag ik dus je die nog wel even gestuurd. Wat is dat toch dat sommigen niet kijken naar je lijstje en je maar zo wat onzin dingen toe sturen die ze dan toevallig zelf in hun lijstje hebben, dat krijgen ze dus echt niet terug maar gata lekker naar een ander Nog 2 klinkers,/kiezels te gaan dan heb ik genoeg bouwmateriaal alleen dan nog hengels
Ik ook nog hengels. Er staat dat je maar 1 hengel per dag kan doen maar ik ben nu aan mijn tweede bezig. Die vraagt hetzelfde als de eerste dus heb maar vast wat rijst vooruit gepland.
ik ben nog 1 houten waterpijp en 3 snoeischaar nodig voor mijn groene huis patricia lv 51 oja en 1 snoepje voor mijn aap
goede tip ga ik ook snel nog wat planten @ patricia, helaas geen voorraad zal er morgen om denken met kado's versturen