Een hele simpele administratieve baan waarin geen uitdaging zit en te weinig werk is. Heb nu ook een sollicitatie lopen dus ik hoop dat dat wat wordt.
joehoe, ik mag de hemel ook in. Eindelijk weer wat taken erbij...ik snap nu alleen dat dieren samenstellen niet
Dat kasteel heb ik idd al geopend, maar heb nu dus die taak "stel een nieuw huisdier samen in de samenstelkamer". Aldaar zie ik zeg maar 2 lijnen (soort van stamboom idee). Maar de vakjes zijn leeg, en kan alleen maar rechtsonder kiezen voor "help".
Zijn je huisdieren volwassen en anders even onder help kijken misschien moet je huisdier wel boven een bepaalde genegenheids factor zitten.
Ik moet het spelletje pottenslaan doen, weet imand hoe ik alle potten in een keer stuk kan slaan? het lukt me niet want er zit altijd wel 1 slechterik tussen
De kunst is om eerst de 8 potten zonder slechterik te slaan en als laatste de slang/slechterik en dan is de opdracht voltooid.
Ik geloof dat ik er nog eentje heb, ff kijken. Edit, wil je hem dan wel even in je wensenlijstje zetten want deze komt uit de voorraad.
Ha, Ik heb nog 2 x verhogen boord en 3 x drink water emmer nodig voor mn update van het dierenverblijf! Iemand nog wat over!?
Hallo allemaal, even een vraagje... wie kan er voor mij (als het lukt nu) 5 pompoenen planten zodat ik ze kan komen watergeven? Graag een berichtje als je dit voor me hebt willen doen en welke naam je bij FS hebt zodat ik even langs kan komen. Alvast bedankt voor je/jullie hulp! Groetjes
Marianne, je bent geweldig... hartelijk dank! Wie wil er nu 5 tomaten voor me planten? Bedankt alvast!