haha ach dan heb je nog lange tijd wat te doen. Maar kadootjes voor de nieuwe opdracht zijn dus welkom
Ik denk dat wij ook iets langer al spelen . :x wat denk je met vissen gefeliciteerd je hebt een schatkist gevangen dus ik denk goh grappig eens kijken wat ik daar mee kan, wil je deze schatkist openen voor 5 woudmunten :x, nou NEE
en toen was de vissentaak al klaar komt dus geen vervolg op dat is dan wel weer jammer. En net was mijn olifant water aan het sproeien dat heb ik hem nog nooit zien doen
de zilveren kisten kun je openen voor goudstukken ik heb 2 gouden kisten nog staan die ik nog niet geopend heb ja dat van die olifant kwam ik laatst ook achter ze zijn in ieder geval wel weer bezig met het verzinnen van nieuwe taken jennie
leuk die nieuwe taak is er iemand die nog 4x talent voor me heeft? dan heb ik de laatste studie van de totempaal af
Geen puf gehad om iedereen een eigen wens gegeven, iedereen heeft dus een blauwe magische steen van me gehad, hopelijk was nog niemand helemaal voorzien van alle kleuren!!
Nee, ikzelf heb het niet gemerkt, manlief had wel wat gevoeld maar het niet tegen mij gezegd omdat hij dacht dat hij een beetje gek werd haha! Bij jullie ook geweest?
Ik heb niks gevoeld want stond toen in de keuken Zeeuwse bolussen te maken. Woon vlakbij Utrecht. Ik heb het ooit wel een keer gevoeld en toen dacht ik dat ik het mij verbeeld had dat het bed trilde (was toen ziek thuis).