Jammie Zeeuwse bolussen Volgens mij heb ik het nooit bewust gevoeld, weet wel dat het eens is gebeurd toen ik nog echt jong was. Woon ook in provincie Utrecht, t was op diverse plaatsen wel gevoeld. Apart hoor!!
Maar ik zit wel helemaal aan de andere kant van de provincie, misschien dat dat scheelt. Denk haast wel dat ik het gevoeld zou hebben want zo'n type ben ik wel. Ik hoop dat ze smaken, is de eerste keer dat ik ze maak. moet je alleen wel even de tijd voor nemen. Vooral veel wachttijd.
Mn vriendin in Veenendaal had het ook gevoeld, toch beetje verspreid! Ik zou er niet eens aan beginnen denk ik, veel te bang dat het mislukt! Ben erg benieuwd of ze smaken!!
Dat dacht ik bij mij ook maar dit is zo simpel. Hoop dat ze zo goed uit de oven komen en morgen lekker smaken. Het huis ruikt iig wel lekker.
Misschien dat mijn schoonouders het in Leersum ook gevoeld hebben maar het is een beetje laat om ze te bellen nu.
Heerlijk!!! Ben gek op die dingen, en dan het liefst de echte uit Zeeland Waar haal je zo'n recept vandaan!?
Mijn schoonouders kwamen er mee uit het AD en dan van de culinaire proeverij. Wij gaan altijd op vakantie naar Zeeland en de bakker daar heeft zulke lekkere. En ze hebben daar nu ook Zeeuwse boluskoekjes. Echt heel verkeerd.
Ja, tis niet best voor je lijn Maar wel superlekker! Kga zo mn bedje maar eens opzoeken, lange dag geweest weer hier! De rust alvast!! En droom niet over je bolussen
Haha, ik zou het ook niet kunnen laten hoor! Nou, op naar het Zeeuwse!! Maar nu ga ik echt, tis me eigenlijk al weer te laat
Ik had er ook al in willen liggen, maar kreeg net een mail over de verkoop van onze vouwwagen. En manlief is over 20 minuten thuis van het werk dus dan sluiten we samen de boel af.