Zo de cadeautjes zijn weer verstuurd en ik hoop dat ik iedereen heb gegeven wat gewenst was. Ik zag dat bij sommigen nog niet de items in de lijst stonden die gisteren gevraagd werden dus voor die personen heb ik dat toegezonden.
@ Senninha: heb je zeker super gedaan! Heb je hark gelijk in mijn wensenlijst gezet! Heerlijk toch, elke dag zoveel cadeautjes krijgen... Ik voel me elke dag een beetje jarig!
Valt me trouwens op dat er vanuit hier weinig in andere tuintjes gewerkt wordt. Heeft iedereen genoeg aan zn eigen tuintje?
Ik heb gereedschap nodig kan iemandmij inhuren en nog wat dingen uit de colectie wie kan mij daaraan helpen???
Dank je weer een taak af nog 4 te gaan huisdieren kinderen die alle dieren moeten mollen taak geld taak en dan de vlas natuurlijk
je mag mijn 2de profiel wel toevoegen gegarandeerd elke dag een kado !!! jennie Neil Profiel - hyves.nl op mijn andere profiel heb ik 63 vrienden, dus niet gegarandeerd elke dag een kado
Heeft er iemand voetsporen, nodig voor dierenwinkel...het liefst 10 En abrikozen, 4x. En spullen voor de bloemenwinkel. Alstublieft dank u wel
Opnieuw opstarten, zijn ze bij mij meestal weer terug. Heeft er iemand een voetspoor voor mij, dan kan ik die in m'n lijst zetten...bijvoorbaat dank.