Blijkbaar toch niet, dan ben ik in de war met een andere Mirjam die ik heb. Heb je nu uitgenodigd, en mocht je er vandaag nog 1 krijgen, kan ik je er nog 1 sturen want heb nog wat in de voorraad.
hoi meiden heb fs de laatste tijd een beetje verwaarloosd heb jullie wel kadoos gestuurd, maar niet op bezoek geweest dus mijn eerste goede daad van vandaag is bij mirella langs gaan voor haar bonenstaak ik zag dat jullie wel flink eieren gejat hebben 'spinnekop
Ik kom ook niet iedere dag bij iedereen langs want dat kost gewoon 3 uur incl. alle dingen die in mijn eigen bos moeten gebeuren. Heb je nog wat nodig?
Spinnekop wie ben jij ook alweer in FS? Ik heb nog 6 mensen nodig die mijn boom water gven willen jullie ffhelpen? dan kan ik dez taak vandaag nog afsluiten
ik ben jennie en ben al langs geweest Neil Profiel - hyves.nl dit is mijn 2de profiel neil voeg me maar toe , dan kom ik nog langs jennie
Ow ja oke haha, al die nicknams Wie weet ho ik gouden eieren kan oogsten? vind bij niemand gouden eieren, en de reus inhuren kan dat pas als de bonenstaak af is?
Gouden eieren vind je in de hemel via de bonenstaak. Buurtjes kunnen 1x per 24 uur de eieren oogsten. Sommigen laten ze liggen en anderen halen ze gelijk weg. Je moet het net treffen. Gewoon op diverse momenten per dag proberen.
Dank je. Ik zit nu op de boerderij, ja heb je mail gehad. Keuk idee. Zal vanavond even met Dennis overleggen welke datum het beste uitkomt. X
Prima! We horen het wel!! Hoe bevalt je werk op de boerderij? En kan ik je nog iets toesturen voor forest story??
Lekker vaag dan. Ga het vanavond weer proberen, wil je dan een berichtje plaatsen of eht is aangekomen?