Pffffffffff dat wordt nachtwerk aangezien ze er 4 uur over doen. En dat ga ik zeker op een werkdag niet redden. Was er vannacht toevallig om 2 uur uit om te piesen en toen heb ik even de pc aangezet met een nieuw puppie in de maak. Erg hè. Kan ik beter wachten tot een vrije dag en dan de dag beginnen met een puppie die net klaar is maar nog niet uit het hok gehaald is want dan is dat 1. En binnen 1 dag rekenen zij dat van 7 tot 7 of vanaf wanneer je begint tot 24 uur later?
Als ik die op de gewassen wil gebruiken zegt ie dat ik het juiste doel moet selecteren. Volgens mij is het bedoeld voor als de gwassen nog niet verdord zijn.. Die van mij zijn bruin
O dan is dat die met een groen vierkantje om het gewas heen zodat hij niet verdort (geldt ook voor elk gewas ). En als je de pinda collectie nog een keer inruilt en dan opnieuw kijkt in je opbergdoos?
Nee ik krijg er geen andere bij.. Ik zal eens kijken of ik iets kan ruilen om verdorde gewassen weer tot leven te roepen
@Lobi als je naar je opslag gaat die rechtsonder zeg maar dan moet je naar het eind klikken dan staat er een plaatje met een zonnebloem. dan staat er preventie tegen het verdorren als je die hebt dan kun je je pinda's op laten bloeien @Senninha oh das wel erg whaahhaa ik ben nu met de 2e bezaig dus ben benieuwd of k het ga halen whaahhaha
Nou dat lukt niet hoor. heb net een nieuwe pinda gepland en daar deed ie het wel op. Het werkt dus niet bij al verwelkte gewassen. En nu ik nog meer ruil, komen ze helemaal niet meer in mn opslagplaats. Ergens gaat iets fout dus...??
ja wij zijn vriendjes :d k heb nu 5 pinda's van je weer ff op laten bloeien en je 2 flessen gestuurd. dan denk ik dat je echt moet wachten op vriendjes..
Maar preventie tegen verdorren is toch met zo'n groen vierkantje er omheen en een middel om gewassen te laten opbloeien is toch wat anders?
Sommigen hebben echt heel veel van die groene vierkantjes eromheen terwijl ik van de laatste van de erwt maar heel weinig heb. De pinda daarentegen heb ik tig van alles en kan ik laten opbloeien wat ik wil.