Heb er ook niet zoveel meer om te doen, ja met veel woudmunten uitgeven zoals open 10 gouden schat kisten, of mysterieuze kistjes met een lama of een vleermuis. Ja dagggggggg. De rest is zou goed als af.
Zodat doe je echt goed.Ik heb dr nog tig staan ben me rot aan het vissen bijvoorbeeld, en aan het darten frustreer me iedere keer over die magie prestatie en taak whahahaha
O ja die van de vissen moet ook nog af. Maar tot 20.000 is best veel. Zit nu net op een kwart. En er moeten nog ruim 8800 buurtje mij bezoeken voor ik aan de 20.000 zit. En wat moet je ook alweer met die magie doen?
3 magie op 1 dag uitvoerenbij de buren enzo en 9 magie leren enzo.. Maar ja ben nog steeds bezig met die andere verschrikkelijk irritante magietaak
Ik moet nog: 8546x hulp krijgen van de buren 8 beloningen uit het schattenhuis krijgen 2 nieuwe kleding sets kopen >Woudmunten 2 lama's uit een mysterieus kistje halen > Woudmunten 1 vleermuis uit een mysterieus kistje halen > Woudmunten 1 recept > BUG 2x op 1 dag evolueren > BUG 10 verschillende vissen vangen 14413 visbekwaamheid halen 9 gouden schatkisten openen 169 vispunten halen voor de 300 1 hart van de oceaan vissen 1 schaars item verkrijgen Voltooi de serie trouwtaken > BUG
hij lukt me niet ikm oet zeg maar die magie leren maar ik krijg hemdus niet goed getekend.. Kortom lukt niet whaha en dat word irritant Ikzal es kijken wat ik nog moet
Weet je hoe ik dat gedaan heb? Met een gele markeerstift iedere hoek aangestipt op het beeldscherm en daarna lijntjes trekken en zodra hij voltooid was de stippen van de gele stift met een doekje van het beeld gepoetst.
Dit moet ik nog ik moet nog 879 buren bezoeken nog 1490 volwassen dieren verkopen nog 244 sieraden kopen nog 183 buren inhuren nog 13396 bezoekjes krijgen nog 3 mysterieuze beloningenkrijgen nog 30 bloementaken doen nog 5 nieuwe kledingsets kopen tig beesten krijgen whaha 10 volwassen eiken kappen 9 magietaken leren binnen 1 dag 3x achter elkaar succesvol magie gebruiken en 1x magie afvurenbij de buren en nog eenpaar
Met die volwassen dieren heb ik echt het hele veld volgezet met kippen en vervolgens de berenruiling er overheen en weer verkopen. En die sieraden, ik kocht tig strobalen en die gooide ik in de opslag. Heb je nog een hakselaar in je opslag staan, met 1 hakselaar hakt 'ie 1 hele boom om in 1x. Of heb je geen bomen?
Ik deed het ook stiekem als manlief het niet zag. Onze Imac is net een jaar oud. Maar wel eerst 1 stipje geprobeerd en kijken of ik het uit kon vegen.