Zeemeermin: Das idd de allerlaatste collectie, dus volgens mij moet je zowat aan de 10.000 punten zijn voordat je die krijgt... Ster van zee is in droomwater...heb gisteren even bij de vragen gelezen....
Ik moet nog 2 of 3 vissen dus ik zie het wel. Die sterren van de zee ben ik nog nooit tegengekomen bij het droomvissen.
@Senninha ja ons dametje was zeer vroeg wakker vandaag en stuiterd nu nog rond whaha dus die gaat vanaaf wat eerder naar bed denk ik zomaar nu weer ff fsen
Moet je niet 10 seconden hoeven wachten nadat je een kruisje hebt aangeklikt. Op hoeveel zit je nu met vissen? O en weet je trouwens hoe ik die 10 vissen gevangen heb? Ik had 5 verschillende vissen gevangen in de droomvijver en daarna 5 in de gewone vijver. Kwam er per toeval achter dat die vissen in de droomvijver ook meetellen voor die score.
Je krijgt er sowieso 1. En weet je wat raar is met die klaprozen.....Ik hoef er geen meer te kopen want op een nieuwe dag staan ze weer bijgeschreven. Zo had ik er van de week nog 370 en gisteren waren het er weer boven de 400 terwijl ik geen nieuwe heb bijgekocht.
ioh haha ideaal.. zo net weer wat bijgevist straks nog ff maar eerst koffie en daarna nog ff naar postkantoor daarna nog ff vissen sta nu op 5764
Bedacht me nog met het vissen die die 5 in de droomvijver op rij ik wel heb behaald met aas wat ik had gewonnen in de grote loterij.